För att reklamera en produkt använder du vårt reklamationsformulär som finns här nedanför.

Fyll i formuläret och klicka på ”Skicka”. Vi återkopplar till dig om så snart som möjligt och bekräftar att vi mottagit reklamationen. En bekräftelse på mottagen reklamation är inte detsamma som godkänd reklamation. Vi skickar sedan en retursedel till dig. När du sedan fått retursedeln använder du denna för att skicka tillbaka varan till vår leverantör i Tyskland.

Vid godkänd reklamation skickar vi dig en ny vara fraktfritt. Om du istället vill ha en återbetalning, görs detta genom insättning till det kort/konto som använts vid betalning. Vid fakturabetalning krediteras din faktura.

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ditt telefonnummer (obligatoriskt)

Ordernummer (obligatoriskt)

Artikelnummer (obligatorisk)

Beskriv varför du reklamerar varan (obligatorisk)

Räkna ut talet (Anti-spam)

Genom att använda detta formulär accepterar du att denna webbplats lagrar och bearbetar dina uppgifter.